måndag 5 mars 2012

Nya boktips!

I onsdags hade vi en jätterolig lektion: Vi fick en massa boktips. Det kom en bibliotekarie till vår skola (vi har inget skolbibliotek) och gav oss en massa bra tips, hon berättade så bra att jag till och med blev sugen på att läsa en hästbok (som jag inte brukar vara så förtjust i i vanliga fall). Här kommer de böckerna som jag ville läsa av de hon berättade om:

• Beastly, ett odjur - Alex Flinn
• Hämndnatt - Catherina MacPhail
• Skämmerskans dotter - Lene Kaaberbøl
• Ingen ser dig - Anna Knutsson
• Adzerk, den vita hingsten - Lin Hallberg
• Fångar i underjorden - Catherina MacPhail
• Vampyrater - Justin Somper
• Vad mina vänner inte vet - Sonya Sones

Åh, min Vill läsa-lista är verkligen lång nu! Och så har jag mer än 25 olästa böcker i bokhyllan, hehe...☺

3 kommentarer:

  1. Skämmerskans dotter är riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Svar: Vad konstigt! Men gå in på elinsbokklubb.blogspot.com, där kan du nog lämna en kommentar så kan du säkert vara med:D

    SvaraRadera
  3. Ja du måste läsa Skämmerskans dotter! Läste dem fyra delarna för ett tag sen men gud vad jag gillade den!

    Sv: Så sant så :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺