lördag 16 juni 2012

Semester!

Hej! Idag åker jag på semester. Jag ska till Öland och stannar där i en vecka, så det kommer inte bli någon bloggning den närmsta veckan. Däremot har jag förberett lite tidsinställda inlägg som kommer komma upp :)

Jag ska försöka hinna med att läsa lite, men jag får se hur mycket läsning det blir. Är det superbra väder vill man ju bada, och så vill man ju hinna umgås med familjen när man är på semester, men lite läsning ska det nog bli! :) Jag tar med mig fem böcker i alla fall, ifall jag får dötrist:

Pocket (och danska band) är alltid bra att ha med sig, de tar ju nästan ingen plats! :)

Den här har jag börjat läsa i, och den är ett recensionsexemplar så även om det är en inbunden bok så får den följa med. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺