onsdag 11 juli 2012

Något att längta efter!

Nu är datumen för resten av Hungerspels-filmerna spikade!

Catching Fire: 22 november 2013
Mockingjay Part 1: 21 november 2014
Mockingjay Part 2: 20 november 2015




Jag blev lite tveksam när jag såg att det skulle bli två filmer av Mockingjay. Vad finns det att göra en sådan film som många som inte läst böckerna antagligen vill se av i den (typ krig vill nog endel se i alla fall...)? Det finns ju ingen sådan slutstrid som i typ Harry Potter. Hmm, vi får se hur det går, förhoppningsvis blir det tre lika underbara filmer som den första till! Men det är plågeri att vi måste vänta så länge på dem...



2 kommentarer:

  1. Sista Hunger Games filmen får jag se när jag är 16 år... Om jag överlever tills dess!

    SvaraRadera
  2. Vem orkar vänta tills det blir 2015, eller ens 2013? JAG gör det inte.

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺