söndag 30 september 2012

Tidningen Skriva

(Tidsinställt inlägg, just nu är jag på BOKMÄSSAN!)

Jag fick en prenumeration på tidningen Skriva i födelsedagspresent (tusen tack!), och nu har jag läst det senaste numret. Den är verkligen bra, och jag tror aldrig att jag har blivit så inspirerad till att skriva innan! Det finns otroligt bra tips. Dessutom finns det en guide till hur man ska göra för att ens blogginlägg lättare kan bli hittade av Google :)
    Just det här numret handlade mycket om att skriva barnböcker och det var otroligt intressant att läsa om för jag har inte skrivit så mycket för folk som är yngre än jag, jag brukar mest skriva för de som är i samma ålder ungefär.

Så ja - jag rekommenderar verkligen den här tidningen!

1 kommentar:

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺