lördag 27 oktober 2012

Höstlov!


Ja, nu är det äntligen höstlov och (förhoppningsvis) mer tid för bloggning och läsning! Eftersom jag tycker att bloggen stått alldeles för still sedan den himla skolan börjat så kommer jag blogga extra mycket nu på lovet - minst ett, oftast två, inlägg om dagen. :) Har redan planerat en massa grejer... Har haft bloggtorka och inte haft någon aning om vad jag ska blogga om ett tag men det kändes som jag fick några bra idéer nu i alla fall haha. ;)

Sedan har jag ändrat om endel saker på bloggen som de flesta nog sett! Har gjort en halloweendesign (har faktiskt laddat ner gimp nu när jag har en egen dator, kanske gör designerna där när jag förstår hur man gör...) som jag ska ha i alla fall den här veckan. Om man bläddrar ner på bloggen kan man se några av mina absoluta favoritserier och sidan med favoritböcker har uppdaterats. :)

Så - hoppas alla (som har lov nu) får ett jättebra höstlov! :D

1 kommentar:

  1. Jippie, Gimp! (Säg bara till om du behöver hjälp med att förstå hur man gör ;))

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺