lördag 26 januari 2013

Bokbloggsjerka 25-28 januari

Läs mer om bokbloggsjerkan här!

Veckans fråga: Är du 100% ärlig i dina recensioner/omdömen?

Jag försöker att alltid vara ärlig. Jag skriver alltid vad jag tycker om en bok - för annars skulle jag ju ljuga, eller hur? Till och med om jag fått ett recensionsex jag inte gillar är jag ärlig, för om författaren/förlaget läser min recension får de ju lite konstruktiv kritik vilket de verkligen inte borde säga nej till. Men är det ett recensionsex gör jag också mitt bästa för att lyfta fram bokens bra sidor och inte bara skriva om det negativa - men jag skulle aldrig ljuga. :)

2 kommentarer:

  1. Är du medlem på en sida som heter mugglarportalen (mugglis)?
    I så fall, vad heter du? Jag heter Cho123.

    SvaraRadera
  2. Nu när jag har fått mina första rec-ex, så har jag faktiskt undrat liteöver det här med att recensera dem!:) Så det var rätt passande fråga det där, nu an jag u försöka göra lika. För det låter ju bra!:D

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺