torsdag 21 februari 2013

Lite saker jag fått de senaste tre dagarna


Det började med att jag fick "Wuthering Heights" i present i tisdags, tack så mycket! :) Har varit sugen på att läsa den enda sedan jag läste "Himlen börjar här", ni som läst den vet varför. Och Penguin's omslag är ju bara så underbara!
Sedan fick jag hem "Var är Alaska?" av John Green från Adlibris, för vem slår inte till när en bok man velat läsa länge kostar 29 kr? Är kanske inte jättespänd på handlingen, och hade nog inte köpt den om det inte var för att jag älskar författaren. Vi får se helt enkelt, har inte jättehöga förväntningar så!
Och sedan blev jag jätteglad när jag såg vad som kom med posten idag, nämligen ett nummer av tidningen Skriva. Är på jättebra skriv-humör just nu så det var verkligen perfekt att den kom just nu! 


2 kommentarer:

  1. Så kul att du har köpt Wuthering heights, den är faktiskt riktigt bra när man kommit in i den. Fast ha inte för höga förväntningar när det gäller koplingen till Himlebörjar här, de är fruktansvärt olika. Jag förstår inte varför alla i t.ex Twilight och Himlen börjar här håller på att prata om den, de är så olika allihopa.

    SvaraRadera
  2. Både Wuthering heights och Looking for Alaska är väldigt bra böcker :)

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺