onsdag 1 maj 2013

Månadssammanfattning: april

Lästa böcker: 

• Tagg i hjärtat - Cannie Möller (omläsning)
• Pandemonium - Lauren Oliver
• Insurgent - Veronica Roth
• Glashuset - Rachel Caine
• Vindens skugga - Carlos Ruiz Zafón
• Across the Universe (recension kommer)

Antal böcker: 6 st
Böcker på svenska: 3 st
Böcker på engelska: 3 st

Sämsta bok:


Bästa bok:
       

Kommentar: Hjälp vad fort den här månaden har gått! Det känns som det var alldeles nyss jag skrev min senaste månadssammanfattning. I alla fall - jag har lagt ner en hel del tid på skolarbete den här månaden faktiskt, samt gjort mycket annat och min läslust har inte varit på topp, så därför har det inte blivit så många böcker. Men jag har i alla fall läst lika många på svenska som på engelska, vilket är rätt bra! Förhoppningsvis hinner jag med lite fler böcker den här månaden och sedan hoppas jag verkligen min läslust blir lite starkare.

Vad som eventuellt händer denna månad: Jag ska läsa månadens bokcirkelbok samt fortsätta med mina olästa böcker. :)


1 kommentar:

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺