söndag 22 september 2013

Lite allt möjligt

Tänkte göra ett litet inlägg då jag har en hel del saker att berätta om just nu! Till att börja med skulle jag vilja tacka alla som grattade mig på min födelsedag. ♡ Fick också frågan om var mina Deathly Hallows-smycken är köpta, och de är köpta här.

Har en hel del recensioner att skriva nu, nämligen på böckerna "Livet efter dig" av Jojo Moyes, "City of Ashes" av Cassandra Clare, den svenska översättningen av "Insurgent" av Veronica Roth, "The Lightning Thief" av Rick Riordan samt "Lola and the Boy Next Door" av Stephanie Perkins (som jag för övrigt också fick i födelsedagspresent, glömde bara ta med den på bilden). Japp, fem recensioner. Ska göra mitt allra bästa för att skriva dem så snart som möjligt!

Vad läser jag just nu, då? Håller på med den svenska översättningen av "A Game of Thrones" ("Kampen om järntronen", men det låter så mycket bättre på engelska) samtidigt som jag tänkt läsa om "The Body Finder".

Sedan är det dessutom bara en vecka tills jag ska till BOKMÄSSAN! :D Tänkte skriva ett lite längre inlägg om det i mitten av veckan eller något sådant. Många kanske också har märkt att jag bytt header, den förra var lite för somrig XD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺