onsdag 5 mars 2014

Bokrea & recensionsex

Jag har bara fyndat två böcker på bokrean hittills, och dessutom har jag redan läst båda två, men de är några av de bästa böckerna jag någonsin läst så självklart kunde jag inte låta bli att köpa dem när jag såg att de var på rea. Jag ska antagligen kolla efter något mer på rean ganska snart och har beställt en hel del böcker på adlibris som borde komma snart :) Sedan har jag fått en bok från Berghs förlag och tre e-böcker från B. Wahlströms (då de bara verkar skicka e-böcker som recensionsex numera).


Böckerna jag köpt är de två första i Vampire Academy-serien och boken jag fått från Berghs förlag är "Eleanor & Park" som jag hört otroligt mycket bra om och verkligen ser fram emot att läsa! Sedan har jag fått "Rör mig inte!", "Rädda mig inte" och "Blodsväktaren" som e-böcker från B. Wahlströms. Är inte särskilt förtjust i att läsa e-böcker men får väl prova i alla fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺