torsdag 17 april 2014

TBR-jar

Jag har velat göra en TBR-jar väldigt länge och i söndags bestämde jag mig för att faktiskt göra en. Jag har velat göra en både för att få alla olästa böcker lästa och för att bli ännu mer sugen på att läsa ut böcker för att få reda på vilken jag ska läsa sedan. Jag har inga speciella regler - får jag en som är till exempel del två i en serie jag inte läst ettan i lägger jag bara tillbaka den och jag måste inte läsa boken om jag verkligen inte vill. Jag kan också välja att läsa en bok utan att dra en lapp, det kan bara vara kul att göra det ibland så jag får fler böcker lästa än jag skulle om jag bara tog dem jag var riktigt sugen på! :)



2 kommentarer:

  1. Åååhhh jag borde också göra en! Verkar som en riktigt kul idé ^^

    SvaraRadera
  2. Vad fin den blev! :D Jag hade någon innan också, men tröttnade på det efter ett tag hehe. Men nu vill jag verkligen testa på det igen, det ser ju så kul ut ^^ //Zozzo

    SvaraRadera

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺