söndag 1 juni 2014

Månadssammanfattning: maj 2014

Lästa böcker:

• City of Glass - Cassandra Clare
• Berövad - Liz Coley
• Särskild - Nene Ormes
• Utvald - Ally Condie

Antal böcker: 4 st
Böcker på svenska: 3 st
Böcker på engelska: 1 st

Bästa bok: "City of Glass" - den var spännande från första sidan, jag älskar karaktärerna och berättelsen var definitivt bäst hittills i serien. Ser verkligen fram emot att läsa fortsättningarna. särskilt nu när sista boken släppts!
Sämsta bok: Har inte läst någon dålig bok den här månaden, men jag tror nog "Särskild" var den som var minst bra. Jag gillade den, men det kändes som att den aldrig riktigt kom igång och jag hade hoppats att den skulle vara bättre då ettan var så bra.

Vad som eventuellt händer i juni: Jag har lånat lite nya böcker som ska läsas, kommer kanske låna några nya och annars ska jag nog bara läsa mina olästa böcker som vanligt! Jag kommer vara borta ett tag i slutet av juni så vi får se hur det går med läsandet då, men har i princip ingenting kvar i skolan så kommer ändå ha mer tid för läsande än vanligt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kul att du vill lämna en kommentar ☺